Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Cillan - 8 maj 2011 20:19

Idag är det sista dagen mamma är här  . Det har varit roliga dagar som har gått alldeles för fort.


Innan det var dags för avfärd hade vi besök av Alles pappa Mats och Inga-Lill. Vi bjöd på ost- och skinkpaj med purjolök och örter med sallad till. Mmmmm jättegott!! Kul att småprata lite och så gick vi en promenad i parken. Fikade sedan med vaniljbullar med socker på. Mats sa att jag inte fick någon om jag inte åt den utan att slicka mig runt munnen. Jag antog utmaningen och klarade den men jösses vad jag fick koncentrera mig för att tungan inte skulle slinka ut för att slicka bort sockret. Vilken inlärd reflex, det tänker man inte på.


Efter fikat var det dags för alla tre att åka  .


Någon timma senare hittade jag en trött Tira bredvid husses säng, den här gången PÅ matten istället för bredvid och nästan under sängen. Hon brukar putta bort mattan och ligga direkt på golvet men idag var det tydligen skönare på fleecemattan.


Ovido - Quiz & Flashcards