Alla inlägg den 15 september 2011

Av Cillan - 15 september 2011 22:00

Tro det eller ej men jag och Alle har varit på buggkurs idag   !!


Det var Alles idé från början och jag blev nog minst lika snopen som gubben ovan men va sjutton varför inte. Så idag var då första gången och det var ett blandat gäng med många olika åldrar, vi varken yngst eller äldst. Kul var det oxå! För att vara en nybörjarkurs gick det lite fort i början. Kändes som att vi knappt han fatta grundstegen förän vi skulle börja köra turer men lite hinner vi nog snappa upp.



Min förkylning är med andra ord lite bättre men det var en seg förkylning och konstig. Ingen feber i början och inget halsont. Mest varit snorig men inte så där fuperdupermegamycket i början utan bara segt och länge. Inte jättemycket hosta, än så länge, men ändå lite. Har dock haft feber i så där en timme ett par dagar nu i veckan, oxå väldigt konstigt. Ska i alla fall jobba i helgen. Kan ju inte vara hemma mer än jag varit och särskilt inte när jag inte har feber, då borde jag ju vara piggare. Orkade ju dock dansa hela kvällen ikväll så då borde jag vara på friskstigen igen.

Skapa flashcards