Alla inlägg under maj 2012

Av Cillan - 4 maj 2012 14:30

Idag kommer mamma och pappa med delarna till staketet som ska byggas i helgen. Delarna målades av Alle och pappa vid Valborg.

Av Cillan - 1 maj 2012 23:00

Har varit ensam hemma sedan i lördags. Alle och Tira har varit i Nybro men eftersom jag jobbade hela helgen fick jag vackert stanna hemma. På måndagen firades Rolfs 60 årsdag.


Det var inte roligt att vara hemma själv så länge, varken hund eller man i huset blev lite väl tomt för min smak.


Bebisen växer så det nästan knakar och det gör magen oxå. Ibland känns det som att den försöka bygga ut sitt lilla bo.


Hade en så konstig dröm i natt. Jag drömde att jag kände på magen med handen och att jag då kunde känna bebisens hand mot magen. Typ känna konturerna av den fast den var ju pytteliten. Helt konstigt men jag var lixom kvar i drömmen när jag vaknade så jag trodde verkligen att jag hade känt handen. Gick halva dagen och trodde jag skulle få göra det igen.

Ovido - Quiz & Flashcards