Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Cillan - 16 juni 2012 21:00

Japp idag har jag varit på MVC igen, trots lördag. Förra MVC-dr tyckte att jag bara kunde ringa för att få min sjukskrivning. Jo om hon inte hade gått på semester samma dag som jag var där...... Så nu var jag tvungen att träffa en ny dokto. Alle fick följa med idag, så tråkigt att åka ensam. Doktorn klämde på mina höfter och aj vad ont det gjorde på höger sida. Så skulle han trycka på symfysen för att se om jag har foglossning, aj skrek jag då. Jisses vad ont det gjorde. Så det blev ett läkarintyg att skicka till försäkringskassan, hoppas bara de godkänner det oxå.


Efteråt gick vi till Kappahl för att köpa vår första nya body till Pärlan. Eller köpa och köpa, vi hade en rabattlapp med gratis body. Så det var bara att leta ut en fin unisex. Å det fanns ju många fina att välja på. Blev en vit- och blårandig.


På kvällen grillade vi kött och frukt och satt ute på vår uteplats och njöt även om det var lite kallt.

Skapa flashcards