Alla inlägg den 6 juli 2012

Av Cillan - 6 juli 2012 15:45

Idag har jag varit hos barnmorskan igen. Hon försökte känna hur Pärlan ligger men det var inte helt lätt då h*n rör sig en del. Däremot fick hon en liten puff tillbaka. H*n har i alla fall inte fixerat sig än men det trodde jag inte för jag känner ju hur det rör sig runt i magen. Hjärtat slog bra. Fick lämna ett urinprov eftersom jag har en del sammandragningar, bara för säkerhets skull så det inte är en UVI. Annars var allt bra.


Tog mig en mycket liten runda på stan och köpte garn till en filt som jag ska virka, hur jag nu ska hinna det med allt som ska hinnas med och dagarna bara flyger iväg.


Åkte sen till Nova Lund för att lämna tillbaka en tröja som nog blir för liten sen. Gick in på Twilfit och köpte mina två första amningsbhar. De hade rea så jag fick två för priset av en. Men storleken då?? 80B  . Vart kom det ifrån?? Jag som har 75A-B. Å det är ju inte säkert det stannar där. Men men sånt är livet och bharna var fina.


Åkte sedan till Kvantum och köpte grejer till tacos som jag hade tänkt försöke överraska Alle med ikväll fast det gick inte så bra för han avslöjade mig.


Jag har hämtat ut min TENS-apparat idag oxå så nu ska här provas med olika inställningar i helgen.

Ovido - Quiz & Flashcards