Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Cillan - 27 juli 2012 22:00

När Alle slutade idag hämtade jag honom i Malmö för att sedan köra till Nybro. Vi stannade på Ekerödsrasten och åt varsin hamburgertallrik. Därifrån körde Alle vilket jag egentligen inte hade tänkt eftersom han hade jobbat hela dagen men det var väl tur att han körde för ju fler mil vi la bakom oss desto ondare hade jag i höfterna och svanken. När vi kom till Blekinge hade jag så ont att jag inte visste hur jag skulle sitta. Satt en stund framåtlutad och en stund bakåtlutad men inget hjälpte. Vi stannade i Karlshamn för att jag behövde kissa (mitt nöje nu mera), passade då på att plocka fram en utav de medhavda kuddarna. Hjälpte väl något i svanken. Alvedon är typ verkningslösa på mina höfter men petade i mig två i alla fall i hopp om någon förbättring men till ingen nytta. Alle fick köra resten av milen oxå. Hade jag vetat att det skulle vara så jobbigt att åka bil nu hade vi aldrig åkt. Det var ett rent helvete!


Jag räknade varje mil som vi la bakom oss och till slut kom vi fram till mammas och pappas hus.

Ovido - Quiz & Flashcards