Alla inlägg den 3 oktober 2012

Av Cillan - 3 oktober 2012 00:09

Jaha vad har jag gjort idag?
Ammat, ringt en massa samtal, ammat igen, ammat undertiden jag pratat i telefon, ammade igen, varit på vagnpromenad, ammat igen och tittat på hockey medans jag ammade.

Ett av samtalen var om barnförsäkring, lilla mörten behöver ju sjuk- och olycksfallsförsäkring. Fick svara på en hälsodeklaration. Sjukdom under utredning = ja ljumskbråck. Vårdats på neonatalavdelning = ja. Godkänd försäkring = nej. Så nu ska barnförsäkringsavd kontakta mig för fler frågor. Skulle väl inte tro att det blir några problem. Ljumskbråck är vanligt och neo var ändå rätt sent i graviditeten utan några komplikationer. Måste ju få Pärlan försäkrad ordentligt.

Färjestad vnn med 7-2 mot Linköping. Hade varit kul om vi fått se hela matchen men inte när det är Cmore som har rättigheterna.

Glömde jag förresten säga att jag har ammat idag? Å vad gör jag nu? Ammar! Å så har vi lite bajskalas oxå eller Gustav har det.

Ovido - Quiz & Flashcards