Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Cillan - 23 oktober 2012 22:44

Kräkning i ansiktet på mamman - check.
Vi liggammade och han ammar tills han somnar men två kvällar nu har han kräkts. Magen blir väl full innan han somnar. Dock var kräkningen i ansiktet inte så mysig. Alle som låg bredvid skulle börja torka i sängen men hittade inget och undrade vart det hamnade å där satt jag med äcklad min och sammanbitet svarade "I mitt ansikte"......

Av Cillan - 23 oktober 2012 22:42

Idag har jag varit hemma hos Josefin och Selma och ätit lunch. Jättetrevligt att få lite sällskap. En stund innan jag skulle gå kom sonen och sambon hem så nu har jag träffat hela Josefinfamiljen.

Selma såg jag senast i maj, då var hon ca 3 mån och idag är hon 8 mån. Det har hänt rätt mycket sedan dess. Tiden går så fott.

Ovido - Quiz & Flashcards