Alla inlägg under oktober 2012

Av Cillan - 3 oktober 2012 00:09

Jaha vad har jag gjort idag?
Ammat, ringt en massa samtal, ammat igen, ammat undertiden jag pratat i telefon, ammade igen, varit på vagnpromenad, ammat igen och tittat på hockey medans jag ammade.

Ett av samtalen var om barnförsäkring, lilla mörten behöver ju sjuk- och olycksfallsförsäkring. Fick svara på en hälsodeklaration. Sjukdom under utredning = ja ljumskbråck. Vårdats på neonatalavdelning = ja. Godkänd försäkring = nej. Så nu ska barnförsäkringsavd kontakta mig för fler frågor. Skulle väl inte tro att det blir några problem. Ljumskbråck är vanligt och neo var ändå rätt sent i graviditeten utan några komplikationer. Måste ju få Pärlan försäkrad ordentligt.

Färjestad vnn med 7-2 mot Linköping. Hade varit kul om vi fått se hela matchen men inte när det är Cmore som har rättigheterna.

Glömde jag förresten säga att jag har ammat idag? Å vad gör jag nu? Ammar! Å så har vi lite bajskalas oxå eller Gustav har det.

Av Cillan - 1 oktober 2012 19:26

Jaha så har mamma och pappa åkt hem efter en helg med barnbarnet och Alle har börjat jobba igen. Nu blir det ensamt och intensivt igen. Får se om jag kan hitta på något i veckan.

Ovido - Quiz & Flashcards