Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Cillan - 1 juni 2013 21:00

Igår var det jättefint på förmiddagen/mitt på dagen. Vi klippte och trimmade gräset. Fixade lite med blommorna och myset med glass under parasollet. När Alle gått till innebandyn hade grannen och jag vattenkrig. Att man som vuxen kan ha så kul med lite vatten! För visst är man väl vuxen kring 30?? Oj vad vi sprang. Har nog inte sprungit så mycket sen jag blev gravid...... Samtidigt kom regnet och åska men mest bara muller. Alle fick dock sin beskörda del när han kom tillbaka från innebandyn. Zanra, Loke och jag stod gömda och hoppat fram med vatten. 15 minuter senare öste regnet ner och våra grillplaner för dagens middag byttes mot en tråkig ugn men gott blev det ändå.

Av Cillan - 1 juni 2013 20:00

När mamma var 13 år sydde hon sparkbyxor som hon hoppades att det skulle få vara en bebis i. Eftersom jag var så liten när jag kom passar de inte förrän nu men jag har blivit en varm bebis så flanell är lite för varmt för mig i juni. Hade varit perfekt när jag var nyfödd och var en kall bebis. De var lite stora i fötterna men roligt gick det att ha ändå vid min Bobby car.



Min bil



Jag är lik pappa här



Jag ä gla!






Av Cillan - 1 juni 2013 19:47

Så här kan tån bli om man drämmer den i vagnen istället för att sätta den i skon.....



Skapa flashcards