Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Cillan - 9 juni 2013 19:54

Idag har vi varit och tittat på ett nytt hundpensionat. Det var jättefint!! Och trevlig tjej som har det. Sen åkte vi till Borstahusens camping för att köpa stora tältpinnar. Så nu är hammocken förankrad. När vi ändå var i La en söndag besökte vi Larssons lager. När vi gick där och strosade tänkte jag på Sarah och bara en liten stund senare hör jag "hej, hej" bakom mig. Då är Sarah där med familj.

Till middag blev det Angelas pasta. Oj vad Gustav åt. Fast idag var inte pastan godast utan fläskfilén. Han har lärt sig att det kan vara olika matbitar. Ger man honom t ex pastan å han vill ha köttet fortsätter han " Ö. Ö. Ö. Ö" tills han får det han menar. Provade även den nya Janue Oliwer-stekpannan. Nej vi är inte miljonärer bara väldigt trötta på att köpa nya billiga stekpannor hela tiden. Hoppas den här håller lääääänge. Den går tom att köra i diskmaskinen.

Blev sugen på kladdkaka så det blev det ikväll.

Det märks dock att jag inte bakar så ofta längre. Jag upptäckte när jag fällde upp vispen på stativet att det var väldigt krokiga vispar och undrade vad som hänt tills jag kom på att det var degkrokarna...... Det gick det med och kladdkakan blev god.

Skapa flashcards