Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Cillan - 14 januari 2014 19:16

Jag var inte helt ute och cyklade när jag ansåg att Gustav behövde träffa doktor när han var sjuk vid jul. Han hade nämligen Haemophilus influenzae som bland annat kan ge hjärnhinneinflammation, öroninflammation, struplocksinflammation (epiglottit), ledinfektion, bihåleinflammation och luftvägsinfektion, luftrörskatarr och i sällsynta fall lunginflammation. Doktorn ringde idag från Kalmar och sa att han hade det i ögonen. Jag hade ju en känsla av att han höll på att utveckla lunginflammation (även om det är sällsynt av Haemophilus Influenzae). Inte för att han var så rosslig utan bara en känsla jag hade att det höll på att gå åt det hållet. Läkaren sa att det var bra att han blev behandlad och att det var rätt behandling.

Av Cillan - 14 januari 2014 07:44

Varför är inte den fina, vita, ljusa, fluffiga, mysiga snön kvar när jag stegar ut från jobbet nu på morgonen :-((

Ska Gustav aldrig få åka pulka?

Ovido - Quiz & Flashcards