Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Cillan - 20 februari 2014 23:15

Jag har gått och blivit förkyld igen. Kände mig lite täppt natten till onsdag och igår fick jag snyta mig som en tok efter jag vaknat på eftermiddagen. Skulle åkt på nattmöte men när vi skulle äta middag gick energin fullkomligt ur mig. Orkade knappt äta så nattmötet förvandlades till febersovande på soffan vilket inte riktigt vad var jag hade tänkt mig eftersom Gustav och jag skulle vara lediga idag och hitta på bus. Lediga var vi men jag orkade inte göra så mycket så blev mest OS. Gustav är inte heller helt kurant. Trots att vi inte är helt på topp har Gustav haft kalsonger hela dagen. Nåja han hade ju faktiskt blöja när han sov mitt på dagen men den var torr när han vaknade så den åkte av och på med kalsingarna igen efter att kissat på toa. Inte en enda olycka och då har jag inte ens sprungit med honom på toa hela tiden. Kanske 4-5 gånger från det att vi gick upp 7.30 till han la sig strax innan 20. Det går framåt men det får ta den tiden det tar. Lite konstigt bara när man håller honom och ingen tjock blöja om rumpan.

Ovido - Quiz & Flashcards