Alla inlägg den 19 mars 2014

Av Cillan - 19 mars 2014 00:31

Jag har sedan någon månad ätit Orudis Retard, en kapsel på kvällen för att slippa morgonstelheten. Men vad i hela friden har jag utstått sedan september 2010!!?!??!?!?! Jag slutade ta dem i lördags för att testa, eget val. Igår (måndag) började jag känna lite men idag har jag haft så sabla ont. En ond, brännande, molande, sträckande känsla i hela höftbenen precis där man sätter händerna i sidan samt i SI-leden. Det till och med bänner och pirrar ner i benen. Det blir bara värre och värre och nu ikväll har jag även ont i knäna och känner den där jobbiga känslan av att inte kunna vara stilla för att det gör ont och bränner. Jag har oxå svårt att stå på samma ställe för att det är ömt under fötterna, typ som att trampa på glöd eller nåt. Sådan trötthetskänla som jag har känt under fötterna när jag jobbat men inte fattat varför jag inte kan stå på ett och samma ställe. Å det här har jag haft i över 3 år. Å vilket helvete hade jag då inte som gravid när det var 50 gånger värre??? Tänk vad man vänjer sig för min tanke har hela tiden varit att det inte gör sååå ont. Men det gör verkligen sååå ONT!!! Vet inte hur jag ska ha det, om jag ska stå, gå, sitta eller ligga. Å då har jag inte ens tyckt att de hjälpt så mycket för jag hade fungeringar på att kolla om det går att få något som jag kan ta när jag får mer ont samtidigt som jag tar Orudisen. Alltså jag vet lixom inte vart jag ska ta vägen med där brännande molande känslan i höfterna!! 

Skapa flashcards