Alla inlägg den 21 mars 2014

Av Cillan - 21 mars 2014 22:25

Idag var det min tur att vara patient. När jag kom till röntgen fick jag byta om till gröna byxor, inte helt olika de blå som fanns förut så de kände jag mig hemma i, och så nån slags omlottskjorta i one size så den blev som en lång klänning. Bara man kliver i de där kläderna blir man ju lite sjuk. Men kände mig lite delad iom att jag har jobbat i likadana byxor.

MRn gick ok. Gjorde rätt ont att ligga rak platt på bordet men som tur var tog det inte lång tid och så hade jag Arvingarna i öronen hela tiden. Eftersom jag hade jobbat natt och inte sovit så många timmar passade jag på att blunda en stund när jag ändå hade musiken att koncentrera mig på för att slippa tänka på allt brummande, knackande, bankande, brötande från MR-maskinen.

Ovido - Quiz & Flashcards