Alla inlägg den 7 november 2014

Av Cillan - 7 november 2014 16:23

... med feber för Gustav. I onsdags kväll när jag la Gustav var det svårt att lägga ner honom, han ville bara sova i famnen. Det brukar betyda sjuk. Japp så blev det. På torsdagmorgon vaknade han med 38,5 graders feber. Han åt bra med frukost men ville inte ha lunch å jag trodde det var för att han var trött, vilket han var. När han vaknade efter vilan hade han över 40 grader. Hela eftermiddagen var han trött och när jag skulle lägga honom på kvällen ville han inte somna ordentligt fast att han var jättetrött. Han fick ipren och sen fick han sitta med oss i soffan. Till sist somnade han i min famn med katten, elefanten och morfar-traktorn. Bar in honom i hans säng med alla sakerna på magen. Han sov hyfsat under natten men mitt på dagen fick han återigen 40,7 i temp och låg mest och flåsade i famnen. Så han fick ipren och nu i eftermiddag har han varit rätt pigg vilket antagligen är iprenen. Hoppas det bara blir det här och att han blir frisk igen snabbt.

Skapa flashcards