Alla inlägg den 12 april 2015

Av Cillan - 12 april 2015 23:21

Idag har vi varit på bomässa i Helsingborg. Gustav gick börja med att sitta i selen vilket han trivdes med ett tag men sen ville de små benen ner å springa. Å springa det gjorde de. Undertiden vi var där inne blev Gustav hungrig, på korv naturligtvis.... å faktiskt var det ett fik där som sålde korv. På vägen hem toh Gustav en tupplur vilket behövdes. Det har inte varit Gustavs bästa dag idag. Inte lätt att vara 2,5 år med språkstörning och utforska världen. Räckte med att det inte var rätt färg på muggen, att vi lyfte upp honom när vi trodde det var det han ville, byta till fel byxor, byta vatten i muggen som var varm till kallt, att teet var för varmt fast att det var kallt..... Till och med läggningen var omständig idag och blev helt fel.

Tror jag håller på att bli förkyld igen. Alle blev det tills igår och ikväll är jag helt matt. Jag som tycker det räcker med snoret jag haft i en månad plus den kroniska smärtan i höfter och fingrar min stackars kropp jämt bär på.

Ovido - Quiz & Flashcards