Alla inlägg under april 2015

Av Cillan - 2 april 2015 20:30

Idag har jag varit på S-HLR-utbildning så Gustav har varit själv med mormor och morfar eftersom Alle oxå jobbar. Kom hem till en trött kille som skulle visa vad de hittat på under dagen. Det första han tecknade när jag kom hem var våfflor och kan ni gissa om han var glad som fått det till lunch. När jag hade värmt och ätit upp mina la sig Gustav och jag i hans säng. Gustav ammade och somnade på 3 min och jag halvslumrade lite oxå en stund. 

Av Cillan - 1 april 2015 15:15

Idag har det blivit ännu mera bus men ändå lite vila. Gustav skulle varit på påskfirande på dagis men jag tyckte han var mer förkyld och så var jag inte helt säker på att han verkligen ville dit nu när det finns massa bus med morfar hemma så han fick vara hemma. 

Ovido - Quiz & Flashcards