Direktlänk till inlägg 20 juni 2012

Sovit dåligt

Av Cillan - 20 juni 2012 16:03

Känns som att jag sovit superdåligt i natt. Jag har drömt en massa olika konstiga drömmar. En om bebis som trycker med rumpan ut från magen (den gjorde det hela dagen igår, känns som det börjar bli trångt där inne) och att den lixom fastnat och att vi fick åka till förlossningen och typ vända den. En om att vi träffa någon på en promenad som förklara för oss hur ouppfostrad vår hund är (hon är väl inte världens ängel men hon är vår hund och lite egen och visst skulle jag önska hon var lydigare men men) och att om vi inte gjorde dittan och dattan så var vi tvungna att lämna ifrån oss henne för det skulle aldrig gå att ha henne så :( , särskilt inte med bebis. En var om tygblöjor och hur jag köpte familjepaket (hette det i drömmen, jag tror det var typ startpaket) och det var många att välja på och jag kunde inte bestämma vilken sort. En dröm var om gräsfrön (vi har försökt förbättra vår gräsmatta för att det ska bli fint och skrivit på papper att vi sköter den själv men så leasar hyresbolaget ut gräsklippningen och de fattar inte att vi sköter den själva så jag vet inte hur många gånger de klippt när vi sått gräsfrön, senast igår klippte de vårt nyuppkomna gräs med stor åkgräsklippare å vi har kämpat hela våren med att få den att bli fin :roll:). Sen var det en väldigt massa drömma jag inte minns men inte dåligt att komma ihåg alla dem. Känns som att jag gråtit hela natten i ögonen oxå fast det har jag inte och ont i höfterna har jag haft med trots alvedon.

Jag har ett par kryckor vid sängen eftersom jag har så ont på nätterna när jag ska upp och kissa men så använder jag inte dem för att jag är så envis :roll:. Har jag inte dem på dagen ska jag minsann inte ha dem på natten och jag kan ju inte bara använda dem lite då och då, det ser ju konstigt ut. Antingen ska jag ha dem jämt i varenda steg eller inte alls......

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cillan - 17 januari 2016 01:03

Jag har bestämt mig för att byta blogg då den här är lite svår att uppdatera från mobilen. Det är både bra och dåligt att byta blogg. De senaste fem åren i mitt liv finns i den här bloggen vilket inte går att följa på samma sätt vid ett byte men jag ...

Av Cillan - 27 december 2015 23:00

Idag har mormor och morfar åkt hem igen, efter en hel vecka hos som inte känts som det då jag jobbat eller sovit det mesta. Gustav har i alla fall fått en massa bus och lek.  ...

Av Cillan - 26 december 2015 17:00

Jag, Alle och mamma åkte bussen till Väla för att shoppa på julrean. Vi har ju sådant lyx nu att vi kan ta bussen hela vägen bort till Väla. Det var ju inte bara vi som tänkt den tanken. Han väl halva Väla utan att för den sakens skull inte ens kolla...

Av Cillan - 25 december 2015 19:15

Efter två julnätterjobb är jag nu lite ledig. Äntligen! Även om jag gjorde det lite juligt på jobbet med tomteluva.  ...

Av Cillan - 24 december 2015 20:07


Tomten kom till oss i år också

Ovido - Quiz & Flashcards