Alla inlägg under februari 2013

Av Cillan - 28 februari 2013 20:30

Idag lärde sig Gustav att vända sig själv till mage, var fäl drygt en månad sedan han gjorde det EN gång och sen inte mer. Dessutom började han samtidigt att rulla så nu ligger han inte kvar där vi lagt honom. Tänk vad fort det gick när han väl kom på det. Lilla sötnosen ser så finurlig ut när han rullar runt.

Av Cillan - 28 februari 2013 13:15

Här var det dåligt uppdaterat så idag tänkte jag bildbomba lite. Har varit så himla förkyld i tre omgångar redan det här året jag har inte orkat skriva så mycket.


Idag åt Gustav och jag frukost. Gustav fick turkisk yoghurt och franskbröd med leverpastej. Det blev kladdigt kan jag lova men Gustav hade kul.





































Näe jag kunde inte välja bild.....

Av Cillan - 17 februari 2013 21:23

Jaha då var jag förkyld igen. Hade jag inte alls räknat med. Har varit förkyld tre gånger det här året redan å då har jag ändå inte barn på dagis. Å andra sidan har jag varit på öppnis ett par dagar innan de senaste två förkylningarna men inte ens när jag jobbade med barn var jag så här förkyld.

Helgen har varit väldigt slapp, kan vara skönt det med ibland.

Av Cillan - 15 februari 2013 16:49

Idag fick Gustav smaka havregrynsgröt (hemmagjord) för första gången.


Av Cillan - 13 februari 2013 19:15

Av Cillan - 9 februari 2013 18:44

Min dator har pajat!! Det är exakt det jag vill lägga 5000 på just nu. Eller inte! Men det går ju inte att vara utan dator.

Vi har varit i La och klippt oss idag, hos snälla Caroline. La välkomnade oss med att fyra av en raket som inte gick upp i luften vilket resulterade i en väldig smäll.

Av Cillan - 8 februari 2013 22:57

Nu ska vi se om youtube funkar


Av Cillan - 8 februari 2013 19:53

Kom på att det idag är exakt ett år sedan jag fikade med Josefin på Mormors bageri och kände Gustavs lilla fjärilsrörelser för första gången. Häftig känsla!

Skapa flashcards