Direktlänk till inlägg 6 december 2015

Hockey

Av Cillan - 6 december 2015 01:57

Paketkalendern bestod idag av (läs 5/12) av en liten lapp med en ishockeyspelare på i Färjestadkläder. "HOCKEY" ropade Gustav när han fick se den och mycket riktigt, vi skulle på hockey idag. Fram till vi skulle åka pratade han om hockeyn med sina bilar med mera. Lite extra kul var det ju med att de vann med 4-2 mot Rögle.

Synd att detta är sista mötet på säsongen som dessutom är kl 16 nu när Gustav börjar förstå mer vad det är och faktiskt tittar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cillan - 17 januari 2016 01:03

Jag har bestämt mig för att byta blogg då den här är lite svår att uppdatera från mobilen. Det är både bra och dåligt att byta blogg. De senaste fem åren i mitt liv finns i den här bloggen vilket inte går att följa på samma sätt vid ett byte men jag ...

Av Cillan - 27 december 2015 23:00

Idag har mormor och morfar åkt hem igen, efter en hel vecka hos som inte känts som det då jag jobbat eller sovit det mesta. Gustav har i alla fall fått en massa bus och lek.  ...

Av Cillan - 26 december 2015 17:00

Jag, Alle och mamma åkte bussen till Väla för att shoppa på julrean. Vi har ju sådant lyx nu att vi kan ta bussen hela vägen bort till Väla. Det var ju inte bara vi som tänkt den tanken. Han väl halva Väla utan att för den sakens skull inte ens kolla...

Av Cillan - 25 december 2015 19:15

Efter två julnätterjobb är jag nu lite ledig. Äntligen! Även om jag gjorde det lite juligt på jobbet med tomteluva.  ...

Av Cillan - 24 december 2015 20:07


Tomten kom till oss i år också

Skapa flashcards