Direktlänk till inlägg 8 januari 2014

Mer snor, feber och ögoninflammation

Av Cillan - 8 januari 2014 11:37

I söndags kväll fick Gustav feber igen och mer snor. Även på måndagen hade han lite feber och ögoninflammationen var tillbaka. Så det blir lite till hemma eftersom dagis inte vill ha barn med ögoninflammation.


Jag är fortfarande snorig och har ont i huvudet till och från. Känner mig trött som att jag aldrig blir utvilad. I en vecka nu har jag varit så trött vid typ 19-tiden att jag suttit och somnat när jag nattat Gustav. Gustav däremot tycker inte alls att han ska somna vid 19. Eller jo han är superdupertrött men gör allt för att inte somna. Jag tror att han har kommit på att leka är roligt. Igår tröttnade jag dock på att han hela tiden ska ut till vardagsrummet så när han inte ville amma mer satte jag honom i sjalen, gick i sovrummet fram och tillbaka. Gustav gjorde en massa ljud för att inte somna, i 10 min, sen blev det knäpptyst och jag hörde tunga andetag ifrån den lilla trötta avslappande kroppen på min mage. 


Idag är lillkillen 17 mån.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cillan - 17 januari 2016 01:03

Jag har bestämt mig för att byta blogg då den här är lite svår att uppdatera från mobilen. Det är både bra och dåligt att byta blogg. De senaste fem åren i mitt liv finns i den här bloggen vilket inte går att följa på samma sätt vid ett byte men jag ...

Av Cillan - 27 december 2015 23:00

Idag har mormor och morfar åkt hem igen, efter en hel vecka hos som inte känts som det då jag jobbat eller sovit det mesta. Gustav har i alla fall fått en massa bus och lek.  ...

Av Cillan - 26 december 2015 17:00

Jag, Alle och mamma åkte bussen till Väla för att shoppa på julrean. Vi har ju sådant lyx nu att vi kan ta bussen hela vägen bort till Väla. Det var ju inte bara vi som tänkt den tanken. Han väl halva Väla utan att för den sakens skull inte ens kolla...

Av Cillan - 25 december 2015 19:15

Efter två julnätterjobb är jag nu lite ledig. Äntligen! Även om jag gjorde det lite juligt på jobbet med tomteluva.  ...

Av Cillan - 24 december 2015 20:07


Tomten kom till oss i år också

Ovido - Quiz & Flashcards