Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av Cillan - 25 oktober 2011 21:30

Idag har vi möblerat om igen. Det var inte länge sedan vi sålde akvarierna som vi hade i vardagsrummet och fått hit min gamla gungstol och nu har vi ändrat igen. Eftersom vi rätt ofta kopplar upp datron till TVn för att se repriser via playsidorna på varje kanals sida eller för att se elitserien via vårt abonnemang är det är det rätt tråkigt att använda min bärbara dator eftersom den är så gammal att den inte har någon HDMI-utgång (så att det går att se i HD). Ibland har vi då burit ut Alles stora klumpiga stationära dator i vardagsrummet vilket är rätt bökigt. Så nu har vi flyttat ut Alles dator till vardagsrummet istället. Dessutom har jag nästan alltid min dator i vardagsrummet på grund av att det varit för trångt i datarummet.


I datarummet ska jag nu istället få ha min symaskin och andra pysselsaker och jag slipper hålla på att packa upp och ner symaskinen hela tiden. Så vi åkte till IKEA idag för att köpa Jonas. Ja alltså skrivbordet Jonas. Nu ska datarummet bli Cillans egna syrum   .


På kvällen var det hockey, förstås, och Färjestad vann igen. Börjar gå åt rätt håll nu för dem!

Ovido - Quiz & Flashcards