Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Cillan - 26 oktober 2011 10:38

Idag hade jag tänkt att ta med Tira ut på en stavpromenad men när jag steg upp och tittade ut genom fönstret spöregnade det och blåste 10 meter/sek. Jag tappade lusten totalt för en solig härlig höstpromenad. Å i söndags som det var så fint väder när Tira och jag var ute, då var det en riktigt solig och härlig höstdag. Vart tog det härliga höstvädret vägen? Idag är det bara grått och trist. Istället fick Tirisen lite rallytlydnadsträning på tu man hand, springa lite lös och så leta lite godis. Inte för att hon såg att tycka att det var sämre men min motion lixom uteblev med det soliga vädret.


Resten av dagen pysslade jag med att sätta ihop det nya bordet vi köpte till mig och fixa lite med rummet. Skulle dock velat fixat lite till men tiden räckte inte till. Har även bakat bröd som råkade jäsa över brödformen så det såg ut som t-shirtar när jag skar upp dem men det gick att äta dem ändå.

Ovido - Quiz & Flashcards