Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Cillan - 1 oktober 2013 17:00

Gustav, jag och Tira har varit på promenad i Söderåsen. Eller nja Gustav somnade efter fem minuter i sjalen så det var väl mest Tira och jag som promenerade. Tira satt fast i bältet på magen så jag hade armarna fria att kunna fota.


Bakom Naturum intill stora parkeringen i Skäralid dä många utav vandringsspåren börjar.

 




     



Gustav vaknade efter att ha sovit en timme så när vi kom tillbaka till bilen var det lagom för mellis vilket fick bli på restaurangen/fiket där. Äppelpaj med massa vaniljsås och grädde.

 




Fler bilder finns i albumet på hemsidan (www.cenix.se eller direkt www.cenix.se/album)   

Av Cillan - 1 oktober 2013 11:30

Gustav har varit på promenad med gåvagnen.



 
Nu ska vi se vart vi ska gå...



 

Japp här åt blev det... 



 
Djupt koncentrerad...



 
Kollar läget




 




 
Jag står själv


 



 
Jag tar några steg med djup koncentration


Sen trillade jag med ansiktet i asfalten men mamma sa att det gick bra så då gick jag lite till med gåvagnen hemåt igen. Vid brevlådan fick jag ta posten i min vagn men då ville jag mest titta på posten så då fick jag åka med posten på vagnen in. Det är kul att gå på promenad   

Ovido - Quiz & Flashcards