Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Cillan - 27 oktober 2013 19:36

Måste bara dela med mig av ett underbart filmklipp från TV i Norge. De diskuterar att mamman inte kan vara hemma så länge som behövs och för att verkligen demonstrera det pumpar den kvinnliga programledaren brösrmjölk i TV mitt framför politikern. Hon gör det så himla demonstrativt bra!!


Av Cillan - 27 oktober 2013 19:12

Höstens första förkylning delade Gustav med sig med besked, eller han gav nog sin till mig vilket jag iof sig kan acceptera. Hellre att jag är sjuk än han. Han är lite täppt fortfarande men det är jag som är snorig. Alle tog med sig Tira och Gustav och åkte ens väng idag. Jag han i lugn och ro ligga på soffan och njuta av två timmar Notting Hill. Det är verkligen en utav mina favvofilmer! Å blir ju megasugen på att åka till London och Notting Hill igen. Har gått på Portobello road, druckit ale The Duke of Wellington, varit i resebokshoppen, fikat i det lilla fiket William köper kaffe och juice och där han precis utanför springer rakt in i Anna, har sett där Anna och William går på bio och där de äter mat på restaurangen och jag har gått utanför Ritz och Savoy och naturligtvis har jag stått utanför den blå dörren. Jag har gått utanför där Bella och Max bor och trädgården där Anna och William smyger sig in. Japp jag gillar Notting Hill som film och som plats. Tycker det är en underbar stadsdel i London. 


Idag var det Alle som stod för det mesta av middagen oxå. Potatisgratäng på Alles vis med förkokta potatis i mjölken och grädden. Till det hade vi kycklingklubbor som jag pysslade om. Gustav åt som en hel karl.

Ovido - Quiz & Flashcards