Direktlänk till inlägg 27 oktober 2013

Förkyld

Av Cillan - 27 oktober 2013 19:12

Höstens första förkylning delade Gustav med sig med besked, eller han gav nog sin till mig vilket jag iof sig kan acceptera. Hellre att jag är sjuk än han. Han är lite täppt fortfarande men det är jag som är snorig. Alle tog med sig Tira och Gustav och åkte ens väng idag. Jag han i lugn och ro ligga på soffan och njuta av två timmar Notting Hill. Det är verkligen en utav mina favvofilmer! Å blir ju megasugen på att åka till London och Notting Hill igen. Har gått på Portobello road, druckit ale The Duke of Wellington, varit i resebokshoppen, fikat i det lilla fiket William köper kaffe och juice och där han precis utanför springer rakt in i Anna, har sett där Anna och William går på bio och där de äter mat på restaurangen och jag har gått utanför Ritz och Savoy och naturligtvis har jag stått utanför den blå dörren. Jag har gått utanför där Bella och Max bor och trädgården där Anna och William smyger sig in. Japp jag gillar Notting Hill som film och som plats. Tycker det är en underbar stadsdel i London. 


Idag var det Alle som stod för det mesta av middagen oxå. Potatisgratäng på Alles vis med förkokta potatis i mjölken och grädden. Till det hade vi kycklingklubbor som jag pysslade om. Gustav åt som en hel karl.

 
 
Ingen bild

Katarina

29 oktober 2013 15:12

Är väl bra att Gustav ger bort det han inte själv behöver , Förkylningen , kunde ju gett bort den till nån annan iofs .Sköt om er !
Katta

Cillan

29 oktober 2013 15:44

Näe han behöver inte vara förkyld men kunde gett den till nån annan ja.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cillan - 17 januari 2016 01:03

Jag har bestämt mig för att byta blogg då den här är lite svår att uppdatera från mobilen. Det är både bra och dåligt att byta blogg. De senaste fem åren i mitt liv finns i den här bloggen vilket inte går att följa på samma sätt vid ett byte men jag ...

Av Cillan - 27 december 2015 23:00

Idag har mormor och morfar åkt hem igen, efter en hel vecka hos som inte känts som det då jag jobbat eller sovit det mesta. Gustav har i alla fall fått en massa bus och lek.  ...

Av Cillan - 26 december 2015 17:00

Jag, Alle och mamma åkte bussen till Väla för att shoppa på julrean. Vi har ju sådant lyx nu att vi kan ta bussen hela vägen bort till Väla. Det var ju inte bara vi som tänkt den tanken. Han väl halva Väla utan att för den sakens skull inte ens kolla...

Av Cillan - 25 december 2015 19:15

Efter två julnätterjobb är jag nu lite ledig. Äntligen! Även om jag gjorde det lite juligt på jobbet med tomteluva.  ...

Av Cillan - 24 december 2015 20:07


Tomten kom till oss i år också

Ovido - Quiz & Flashcards